توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
كارشناسي
دانشگاه تهران
تهران
ايران
1378
2
كارشناسي ارشد
دانشگاه تهران
تهران
ايران
1381
3
دكتري تخصصي
تربيت مدرس
تهران
ايران
1392
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
2
بررسی میزان رضایت مشترکین برق شهرستان کرج از فعالیت های برون سپاری شده شرکت توزیع نیروی برق استان البرز
حسین نوروزی
تکمیل شده
1395
3
طراحی مدل قیمت گذاری فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف
اکبر حسن پور, حسین نوروزی
تکمیل شده
1394
4
تاثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی تعدیل گری حمایت سازمانی ادراک شده
حسین نوروزی
تکمیل شده
1397
5
اثر مولفه های حسی بر تبلیغات دهان به دهان مثبت در صنعت گردشگری
حسین نوروزی
تکمیل شده
1398
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی اثر ارزش ویژه خرده فروشی بر قصد خرید مشتریان با اثر تکنولوژی بر اجزای ارزش ویژه خورده فروشی و قصد خرید مشتریان
داریوش رضاپور
2
بررسی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش تعدیلگر نوآوری دوسوتوانی
ریحانه رهبری فرد
3
بررسی و مطالعه تأثیر هوش هیجانی بر رفتار کارآفرینانه در کسب و کارهای خانگی در استان آذربایجان شرقی
امین مشایخی
4
بررسی و مطالعه تاثیرمسئولیت اجتماعی سازمان وآمیخته بازاریابی سبزبررضایت ووفاداری مشتریان بادر نظرگرفتن نقش میانجی هویت شرکت-مشتری : مورد مطالعه شرکت ایران خودرو و فولکس واگن آلمان
مهرانگیز حیدری
5
تأثیر توسعه برند بر رفتار مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش تجسم تبلیغات
محمدحسین احمدی
6
بررسی میزان رضایت مشترکین برق شهرستان کرج از فعالیت های برون سپاری شده شرکت توزیع نیروی برق استان البرز
برزو نجفیان
7
تاثیر بازاریابی محتوا بر اعتماد مشتریان ایترنتی مورد مطالعه سایت فروشگاه PS4STORE.IR
امیررضا اسدی
8
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر عملکرد از طریق کارت امتیازی متوازن ؛ مورد مطالعه شرکت های خدمات مسافرتی هوایی
رافعه هفت برادران
9
بررسی عوامل مرثر بر مدیریت جهادی وو تدثیر آن بر کارآفرینی سازمانی در شرکت میدکو
سعید طالب
10
بررسی و مطالعه تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند، مورد مطالعه کارگزاری های بورس شهر تهران
مریم مدرس
11
بررسی تاثیر برنامه بازاریابی رسانه های اجتمتعی بر نگرش برند و قصد خرید مصرف کنندگان در صنعت خورده فروشی اینترنتی (مطالعه موردی فروشگاه اینترنتی باسیلو)
مسعود محمدی نصرابادی
12
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر اعتماد به برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر ذهنی برند(بیمارستانهای تخصصی تهران)
رضا عباسی
13
بررسی تاثیر ابعادشخصیتی برند بر ارزش ویپه برند با در نظر گرفتن تبلیغات کلامی
محدثه قجاوند
14
تاثیر قابلیت های بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادراتی با تعدیل گری رقابت ناکراآمد در شرکت صنایع دستی و هنری
رضا نصری بالستانی
15
ارائه مدلی به منظوربررسی نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی مبتنی بربرندسازی ملی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (مطالعه مقایسه ای صنعت توریسم ایران و ترکیه )
بهاره بابایی بیغم لاهیجی
16
بررسی و مطالعه تاثیر ویپگیهای وب سایت بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش جریان در وب سایتهای رزرو آنلاین هتل در ایران
سمانه دشتی
17
مطالعه و بررسی انواع ترفیعات با تمرکز بر پیشبرد فروش و استراتژیهای تخفیف و تاثیر آن بر قصد خرید مصرف کنندگان در فروشگاههای زنجیره ای ستاره شرق
شهلا سلطانی پناه
18
بررسی مهمترین عوامل اثرگذار در موفقیت زنجیره تأمین با استفاده از تکنیکDEMATEL ، مورد مطالعه : زنجیره شمال شرق کشور وابسته به گروه کشاورزی کوثر
حسین نوروزیان
19
بررسی تاثیر عوامل مربوط به ماهیت اطلاعات دهان به دهان الکترونیکی و ویژگی کاربران برتمایل به خرید محصولات معرفی شده در رسانه های اجتماعی
رقیه مولایی اغمیونی
20
اثر هدایت زیر آستانه ای روی ترجیح برند در اثر تحریک نیاز مصرف کننده
هادی هوشمندقره باغ
21
بررسی عوامل موثر بر تمایل بر خرید مصرفکننگان در بازاریابی ویروسی با در نظر گرفتن نقش تعهد ارتباط در فروشگاههای آنلاین با رویکرد داده کاوی مورد مطالعه وبسایت ایوند
مهناز کاظمی
22
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر عکس العمل مصرفکننده با در نظر گرفتن نقش خود انگاره
زهرا بهکامی
23
تاثیر تصویر کشور مبدا بر ارزش ویپه برند با درنظر گرفتن نقش ریسک کیفیت و ارزش ادراک شده محصول
سیدمهرشاد مرتضوی
24
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویپه برند و رفتار مصرف کننده
محمد جعفری
25
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بانک کشاورزی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر ریسک درک شده
امیرحسین کریمی
26
تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر حفظ مشتری با نقش میانجی تصویر برند، مورد مطالعه: مشتریان شرکت فاراتل
شیوا جلوه
27
بررسی استراتژی های مسئولیت اجتماعی سازمان و تاثیر آن بر تعهد، رضایت و قصد ترک خدمت کارکنان سازمان
ازاده بهبهانی پور
28
بررسی عوامل موثر بر قصد مشتری به خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی
سیدعلیرضا طریحی
29
بررسی عوامل موثر بر ظرفیت جذب و مزیت رقابتی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت (شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان)
احسان شادرو
30
بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات کارگزاری های بورس ایرانی مبتنی بر اس او آر
سیدمهدی سادات حیات شاهی
31
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتریان مورد مطالعه سرویس های درخواست تاکسی اینترنتی در شهر تهران
سعید انتظاری
32
بررسی تاثیر استراتژی ایجاد ارزش از طریق هم افزایی بر وفاداری مشتری در مشتریان دیجی کالا در شرق تهران
حامد نوکی
33
تاثیر عوامل قابلیت های نوآوری و عملکرد بر مزیت رقابتی شرکتهای کوچک و متوسط (شرکت ماموت)
رضا صادقی
34
تاثیر چند وظیفه ای رسانه بر انگیزه خرید در میان مشتریان لوازم خانگی الکتریکی
اریا فرشادی
35
بررسی تاثیر هویت یابی مشتری با برند بر تبلیغات دهان به دهان مثبت ، مورد مطالعه برند ماکسیم
علی نوروزی
36
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد اس ام ای با نقش میانجی گری یادگیری سازمانی مورد مطالعه شرکت های فعال در پارک های علم و فناوری دانشگاه های شهر تهران
زینب حیدری
37
عوامل مرتبط با وبسایت و محصول بر قصد خرید آنلاین
فرزانه سادات ترابی
38
نگرش کاربران ایرانی گوشی های هوشمند به تبلیغات از طریق موبایل
محمد مطهری
39
بررسی تاثیر عوامل مربوط به چهره مشهور در تبلیغات بر قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش نگرش برند
زبیده شمالی
40
بررسی تاثیر تعامل عوامل شبکه های اجتماعی بر مدل تصمیم گیری خرید و رفتار پس از خرید مصرف کننگان - مطالعه موردی مشتریان فروشگاه آنلاین دیجیکالا در ایران
سیدعلیرضا دهقانیان
41
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید آنلاین با در نظر گرفتن نقش تاثیرگذاری ادراک شده . مورد مطالعه مشتریان ایرانی هتل ها
علیرضا سبزعلیان
42
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و نقش تعدیل گر تصویر برند
بیتا گنجی مرادی
43
بررسی تاثیر ابعاد مخالف برند بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت شغلی مورد مطالعه کارکنان شرکت کاله آمل
سیده ماهرخ موسوی شاهاندشت
44
بررسی تاثیر دلبستگی مشتری به برند بر وفاداری به برند در بانکداری آنلاین ایران
یاسمن زهتاب اصغری
45
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر برند سازی کارفرما با در نظر گرفتن نقش تناسب سازمان و شخص مورد مطالعه شرکت ملی نفت ایران
محمد ابول پورمفرد
46
بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با بکارگیری ردیاب چشم
امیرکسری رضایی شیراز
47
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر رفتار گردشگران شهر مریوان
شیما فاتحی
48
بررسی نقش گرایش کارآفرینانه و گرایش بازار بر عملکرد محصول مورد مطالعه شرکت های دانش بنیان
زهرا عباسی
49
بررسی و مطالعه عوامل موثر بر اثر بخشی سیستم های مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
نازنین کریمی
50
بررسی تاثیر شخصیت برند مجازی مشتری محور بر ارزش ویژه برند نقش میانجی رضایت مشتری و وفاداری به برند
فایقه فروزش
51
بررسی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده در تبلیغات موبایلی با نقش میانجی انگیزش های درونی و بیرونی
عاطفه نجفی
52
بررسی تاثیر استراتژی سازمانی شرکت های دانش بنیان بر مزیت رقابتی و نوآوری سازمانی با نقش میانجی هوش کسب وکار
سیاوش شاکریان
53
بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر عملکرد محصول جدید
محمدصابر قاسمی فیض ابادی
54
بررسی اثر بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری
فاطمه درویش
55
مطالعه موردی نقش هوش هیجانی در فرایند مذاکرات بین الملل در موسسات تولید کننده و یا وارد کننده تجهیزات پزشکی ورزشی با منظور نمودن متغیر تعدیل گر تجربه
مرتضی وهابی
56
بررسی تاثیر استراتژی های زنجیره تامین بر عملکرد شرکت
امین رضایی
57
تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند و قصد خرید از طریق ارزش ویژه برند
سینا جنتی
58
بررسی تاثیر رفتار شهروندی کارکنان بر علاقه مندی مشتریان: تبیین نقش ارزش ادراک شده
سعید براتی
59
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر خرید تولیدات ملی در برابر خرید تولیدات خارجی براساس تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
الهام رضایی
60
تاثیر برندسازی بر توسعه فرصت های کسب و کار بین المللی فعال در ایزان با در نظر گرفتن عوامل موثر بر انها
فرناز وحیدی تقوی
61
تاثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری خدمات لوکس با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند و قصد خرید لوکس
مصطفی همتی
62
مطالعه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در گردشگری پزشکی
سیدیوسف علوی مقدم
63
بررسی تاثیر انگیزه های فردی بر ترجیح مصرف برند با توجه به تعادل برند در خودپنداری مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ای هایپر استار
مریم السادات منصوری
64
تاثیر قدر دانی و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری با نقش میانجی گری اعتماد مشتری در فروشگاه های رفاه
سالومه پیشرفت
65
بررسی نحوه شکل گیری ارزش تجربی مشتری مبتنی بر پیشرانهای تجربه مشتری(با درنظرگرفتن خصوصیات مشتری،ابعاد سازمانی ،تکنولوژی)
آیدا کوهساری
66
بررسی عوامل موثر بر استفاده از فناوری رسانه های اجتماعی(اس ام تی ) و تاثیر آن بر عملکرد سازمان با نقش میانجی قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری ( سی آر ام ) در بانک سرمایه
علیرضا دانش فاطمیه
67
بررسی تاثیر تلاش های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند
نیما ارضی
68
تاثیر قابلیت های اتحاد جهت گیری در بازارهای بین المللی بر عملکرد شرکتها در اتحاد های استراتژیک بین المللی
محمدرضا کاوسی
69
بررسی و مطالعه موانع مربوط به صادرات دارو به کشور افغانستان
امیر محمد نعیمی
70
اثر ابعاد شخصیت برند در تجانس تصویر از خود و تجانس عملکردی و تاثیر آن بر قصد خرید
زهرا آباریان
71
بررسی تاثیر تایید سلبریتی ها بر عملکرد با توجه به نقش میانجی آگاهی از برند و وفاداری به برند(مورد مطالعه محصولات چرمی)
سیده آیلین میراحمدی
72
مطالعه نقش میانجی تعهد و تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تمایل خرید مشتری
فاطمه کریمی فرد
73
بررسی تاثیرات کاربردی دیمار کتینک در تغییر نگرش جامعه در استفاده از انرژی هسته ای با مقاصد صلح آمیز
شیرین رستگارپور
74
تاثیر تجربه حسی برند-درگیری ذهنی بر قصدخرید برند با میانجی گری تعامل مصرف کننده با برند ارزش ویژه برند
حجت امیری
75
بررسی اثر تجربه خاطره انگیز از برند شهری بر رضایت و قصد بازدید مجدد از اماکن گردشگری شهر تهران با تکید بر نقش میانجی نگرش به برند مقصد
پارمیدا زارعی کشه
76
بررسی تاثیر جهت گیری بین المللی بر عملکرد صادراتی با در نظر گرفتن نقش میانجی متغیر توانمندیهای نوآوری در شرکت های دانش بنیان
مهدی اعتمادفر
77
بررسی تاثیر کیفیت محصول و تصویر کشور مبداء بر قصدخریدمصرف کنندگان محصولات تجهیزات دندانپزشکی ساخت ایران
محبوبه مشتوفر
78
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در خریدهای اینترنتی خدمات گردشگری: رویکرد آمیخته
هنگامه مهدور
79
بررسی تاثیر اجزا و عناصر مختلف بسته بندی بر خرید وسواسی در مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران
منیره یزدلی
80
شناسایی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی
محمد سمیعی
81
شناسایی عوامل تأثیرگذار در انتخاب افراد تأثیرگذار در اینستاگرام توسط شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی)
نگین ملکی
82
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در رابطه بین احساس خصومت و تصویر کشور مبدا با قصد خرید
بهنام سعادتی
83
تاثر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت های مئاد غذایی با تعدیل گری قابلیت های ارتباطی و وابستگی های صادراتی
اتنا رستم زاده
84
شناسایی وبررسی عوامل موثر بر توسعه اکوتوریسم (مورد مطالعه طالقان)
سیمین هاشمی
85
بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات کسب و کارهای کوچک و متوسط با توجه بر نقش متغیر انطباق
محمد پورسردار
86
بررسی تاثیر بازار گرایی صادرات ومزیت رقابتی بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی:صنایع دستی افغانستان)
امین الدین امانی
87
بررسی عوامل موثر بر فعالیت‌ زیست محیطی شرکتهای فعال در صنایع غذایی و تاثیر آن بر عملکرد اقتصادی و عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی استراتژی های بازاریابی سبز
الهه فضل اللهی
88
تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر تمایل به پرداخت بیشتر از طریق متغیر های میانجی عشق به برند ، لوکس بودن برند و ادراک مشتری مورد مطالعه ساعت رولکس
محمدامین محی الدین قمشه
89
توانمندسازهای مدیریت زنجیره تامین پایدار و اثرات آن برمزیت رقابتی با تاکید بر نقش شهرت شرکت
سمانه اکبری سیار
90
تحلیل عوامل موثر بر عملکرد برند با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد و شناسایی و احساسات مثبت به برند (مطالعه موردی: آبمیوه سان استار)
شایان رضایی
91
تقویت دلبستگی به برند، عجین شدن با برند، ارزش رابطه و اعتماد به برند از طریق بازاریابی محتوایی دیجیتال: نقش اقدامات مفید برند
ارمین حمزه لو
92
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ویژه برند در برند های لاکچری (مورد مطالعه برند درسا)
سیدسجاد جلالی
93
تأثیر استراتژی‌های رقابتی صادرات و منابع نامشهود بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی قابلیتهای پویا (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان تهران)
داود گل محمدی
94
مطالعه تاثیر ظرفیت نوآوری و بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی- مطالعه موردی شرکت های صادراتی صنعت خشکبار
شایان کنعانی طهران
95
تبلیغات در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش همدلی مشتریان بر اسای نظریه عمل منطقی ( مورد مطالعه برند استیل البرز)
لیلا اکبراراجی
96
محرک های کلیدی عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسظ با میانجیگری مزایای رقابتی و مدیریت کیفیت جامع مطالعه موردی شرکت های مواد غذایی واقع در شهر تهران
فروغ بهی
97
بررسی عوامل موثر بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های بازاریابی الکترونیکی و شبکه های تجاری
امیر جباری
98
تاثیر ادراک سبزشویی بر قصد خرید سبز
فاطمه مافی بالانی
99
تأثیر تجربه مشتری از برند بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش عوامل میانجی‌گر
مینا فرهبد
100
تاثیر اصالت برند بر تمایل به خرید از طریق متغیرهای عشق به برند، هم‌آفرینی و وفاداری به برند: نقش تعدیلگر منحصربفرد بودن
مریم بختیاری
101
هویت‌یابی از برند، وفاداری به برند، اعتماد به برند، پرستیژ برند، تعامل مصرف‌کننده با برند، شک و تردید مصرف‌کننده، تعهد مؤثر، رضایت
مرتضی قربانی یسار
102
نقش تجربه مشتری در وفاداری مشتری و مشارکت در تبلیغات توصیه ای: توجه به نقش متغیرهای میانجی شادی، ارزش ویژه مشتری، و رضایت مشتری (مورد مطالعه: صنعت هتلداری)
نسیم امرایی
103
بررسی هرم مسئولیت اجتماعی کارول در دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی
محمدصادق امیدوار
104
بررسی رابطه تفکر استراتژیک و استراتژی های کسب و کار بر مزیت رقابتی و عملکرد هتل های شهرهای گردشگرپذیر ایران
سحر کریم زاده
105
بررسی عوامل موثر بر درگیری مشتری با برند، باورهای درک شده و ارزش لوکس درک شده و تأثیر آن بر وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی لاکچری کالا)
انسیه سادات اطیابی
106
وفاداری به برند، اعتماد به برند، رضایت، تجربه برند ، کیفیت خدمات ، عشق به برند ، احترام به برند
پوریا شکیب نژاد
107
تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید مشتریان براساس نظریه عمل منطقی (مورد مطالعه: برند استیل البرز)
لیلا اکبراراجی
108
بررسی اثر استفاده از رسانه های اجتماعی در شرکت ها بر نیت رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)
عرفان خسروی اسب راهانی
109
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند با نقش میانجی تجربه برند و شخصیت برند(مطالعه موردی: شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس- تپ سی)
عماد قاسمی قلعه
110
تاثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات(ICT) و نوآوری بر عملکرد سازمانی با نقش واسط کارآفرینی سازمان
اکبر خلیلی
111
بررسی رابطه تصویر کشور مبدا و کیفیت رابطه بر نگرش و رفتار وفاداری
جلیل امین زاده
112
بررسی اثر نوآوری، بازارگرایی و گرایش کارافرینانه در صنایع کوچک و متوسط روی بین المللی سازی: با در نظر گرفتن نقش میانجی مزیت رقابتی سازمان و مدیریت دانش
محسن الهی
113
تاثیر جهت گیری بازاریابی بر عملکرد بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط: با میانجیگری مزیت رقابتی و استراتژی های بازاریابی (مورد مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط در افغانستان)
عصمت الله امیری
114
بررسی عوامل موثر بر وفاداری به سیستم عامل های توزیع و نقش آن بر روی وفاداری به برند
مریم نیازی
115
شناسایی تأثیرپذیری رفتار انتقالی برند سبز مبتنی بر پیشران ها و موانع رضایت تجربی سبز (مطالعه موردی: صنعت آرایشی بهداشتی- برند لورئال)
شقایق لطفی زاده
116
بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی تسهیم دانش، نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی
زهرا عبیدی
117
طراحی و تبیین الگوی اثرات کشور مبدا بر قصد خرید مصرف کننده در بازار لوازم خانگی
مهدیه فیضی
118
تاثیر صحه گذاری افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان: نقش میانجی ادراک مشتریان از کیفیت، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند
لیلا خانی
119
تاثیر جنسیت برند بر ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعاتی کالاهای لوکس چرمی)
امیرحسین خداکرمی
120
تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده بر رفتار شهروندی مشتری گرای کارکنان با میانجی گری تصویر شرکت و انجام فعالیت های داوطلبانه کارکنان در رابطه با مسئولیت اجتماعی شرکت (مورد مطالعه شرکت دیجی کالا)
احسان روحانی
121
ذزرا
پردیس مرادی
122
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بین المللی و جهت گیری بازار بر عملکرد صادراتی
پریسا فتحعلی پورزنجانی
123
بررسی تاثیر تسهیم دانش بر جابکی سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی هوش سازمانی و سبک های تصمیم گیری در زمان بحران همه گیری ویروس کرونا -کویید 19
معصومه وصالی برازنده
124
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر رفتار شهروندی مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات ادراک شده و تصویر سازمان (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)
محمدحسین اینانلو
125
بررسی تاثیر قابلیت های صادراتی بر بهبود عملکرد بین المللی شرکت ها با توجه به نقش مزیت رقابتی و ارتباطات بازاریابی
نازنین یونس علی
126
تاثیر گذاری هوش تجاری، دانش بازار خارجی و ویژگی های کارافرینانه EMEs بر سرعت بین‌المللی شدن با نقش میانجی چابکی سازمانی ( مورد مطالعه : شرکت های حوزه سلامت در شهرک صنعتی بهارستان)
هانیه بذرپور
127
بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از بانکداری موبایلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد اولیه (مطا لعه موردی مشتریان بانک پارسیان)
پردیس مرادی
128
بررسی تاثیر خرید آنی بر قصد خرید مجدد با نقش میانجی‌ ناهمسانی پس از خرید و وفاداری
پویا محمدپورنعمت سرا
129
بررسی رویکرد جامعه پذیری مصرف کننده در درک اجتناب از تبلیغات در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
محبوبه رضایت
130
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید تکانشی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های خرده فروشی شهر تهران)
سیدحسین اقائی علی ابادی
131
تحلیل عناصر موثر بر پذیرش ارزهای دیجیتال بر مبادلات بین الملل
محبوبه محمدزاده
132
مطالعه تاثیر ابعاد کیفیت داده ها و مدیریت دانش بر موفقیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی(ecrm):مورد مطالعه بانک ملت
سیدعلی موسوی ثابت
133
بررسی رابطه ابعاد جذابیت برند کارفرما با ابعاد قصد ارسال درخواست کار به سازمان (مطالعه موردی: صنعت دارو)
ابوذر سراج
134
تاثیر مسئولیت اجتماعی در وفاداری با نقش میانجی تصویر شرکت، شهرت شرکت و تبلیغات شفاهی
سجاد خوش اخلاق
135
بررسی اثربخشی عامل‌های تجارت الکترونیکی و قابلیت‌های بازاریابی بر بهبود عملکرد صادرات در زمان محدودیت های کرونایی (مطالعه موردی: شرکت های پتروشیمی)
فرناز زیدی دوزنده
136
بررسی عملکرد صادراتی شرکتها مبتنی بر منابع رسانه های اجتماعی و استراتژی جستجوی دانش خارجی
شادی ابراهیمی
137
بررسی عوامل موثر بر نگرش مثبت به اینترنت و قصد استفاده از آن در دوران کووید-1
مریم خلیلی
138
تحلیل و ارزیابی ریسک بازار گردشگری سلامت ایران
مهتاب گل وردیان
139
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر قصد خرید آنلاین از طریق متغیرهای ارزش خدمات درک‌شده، رضایت کاربران، تبلیغات توصیه‌ای و تصویر برند
زهرا پاکزاده
140
بررسی عوامل موثر بر گرایش به بازار و تاثیر آن بر بهبود عملکرد استارت آپ ها( مورد مطالعه : استارت آپ های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
فاطمه حجازی
141
تاثیر گذاری هوش تجاری، دانش بازار خارجی و ویژگی های کارافرینانه بر سرعت بین‌المللی شدن با نقش میانجی چابکی سازمانی ( مورد مطالعه : شرکت های SME دارویی استان البرز)
هانیه بذرپور
142
تدوین الگوی استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در جهت افزایش عجین شدن مشتریان
شهرزاد انصاری
143
تاثیر سبزشویی بر تمایل به پذیرش محصولات سبز محصولات آرایشی بهداشتی
افسانه محمدی
144
تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد نوآوری شرکت‌های بیمه: تحلیلی بر نقش قابلیت‌های مدیریت دانش، قابلیت نوآوری و انعطاف‌پذیری نوآوری محصول
عارف اشرف زاده
145
بررسی تاثیر راحتی استفاده درک شده و شهرت شرکت بر قصد خرید مجدد آنلاین با نقش میانجی گر اعتماد و نقش تعدیلگر عادت
رضا پارسی
146
طراحی الگوی سیاست های دولتی برای ارتقای جایگاه ایران در زنجیره ارزش جهانی با رویکرد نظریه داده بنیاد
مریم عطایی
147
اولویت بندی عوامل اثرگذار در انتخاب تکنیکهای بازاریابی عصبی در تولید پایدار (موردمطالعه صنایع غذایی ایران)
مصطفی فائقی
148
بررسی نقش ظرفیت جذب دانش ، جهت گیری بازار و قابلیت استراتژیک شبکه های اجتماعی بر نوآوری مدل کسب‌وکار
حانیه پرتوی
149
تأثیر کیفیت خدمات بر موفقیت سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در پلتفرم‌های کسب و کار آنلاین: تحلیلی بر نقش تجربه، ارزش درک شده، اعتماد و رضایت مشتری
زهراسادات حسینی
150
بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند و وفاداری به برند (مطالعه موردی: مشتریان بانک های دولتی شهر تهران)
محمد تمیم مساح
151
بررسی تاثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین
علی صالح گوهری
152
اثرات تجربه برند بر قصد خرید: نقش نگرش برند، اعتماد برند، دلبستگی برند، سن و درآمد
مهسا محمودیان
153
بررسی عوامل موثر بر استفاده واقعی از شبکه ها ی اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید
مجتبی جدیدی
154
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی در صنعت IT در ایران براساس مدل استروالدر و پیگنیور
فاطمه نریمانی زمان آبادی
155
ررسی تاثیر سودمندی درک شده و رضایت بر قصد خربد مجدد آنلاین با نقش میانجیگری اعتماد و نقش تعدلیگر عادت
جعفر علیزاده
156
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی برقصد خرید برند با توجه به نقش میانجی گری رابطه برند - مشتری و ارزش ویزه برند
مریم احمدی
157
بررسی عوامل موثر بر ارزش برند تجاری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر قابلیت بازاریابی
هادی مهدیه
158
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بین المللی سازی گردشگری شهرستان چالوس
مریم بهشتی پور
159
بررسی تاثیر جهت گیری بین المللی و نوآوری سازمانی بر عملکرد صادرات مبتنی بر نقش میانجی نوآوری تکنولوژیک و نوآوری محصول
علیرضا فرج نژاد
160
طراحی و تبیین مدل استراتژیک توسعه صنعت IT در ایران با استفاده از روش SWOT و BSC
علی روح الهی ورنوسفادرانی
161
تاثیر چابکی سازمانی و مسئولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و تعدیل گری مزیت رقابتی(مورد مطالعه: کارکنان سازمان تامین اجتماعی در استان کرج)
میلاد شاه ابادی
162
بازاریابی فرانشیز برای توسعه کسب وکارهای جدید (فروشگاههای زنجیره ای دیلی مارکت)
محمد اسماعیلی
163
نقش فعالیت‌های بازاریابی پایدار در تبلیغات توصیه‌ای آنلاین مثبت؛ با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تصویر برند، اعتماد و عشق به برند
محمد مصباحی
164
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کالاهای ایرانی توسط مصرف‌کنندگان افغانستانی (موردمطالعه: صنعت موادغذایی).
نوراحمد مرادی
165
بررسی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید خودروی داخلی در ایران
امید شیانی
166
بررسی تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و دلبستگی به برند با نقش میانجی اعتماد به برند و تعهد به برند (مورد مطالعه:شرکت بیمه آسیا)
مهدیس طاهری نیا
167
طراحی استراتژی های بازاریابی بین المللی با در نظر گرفتن عامل تحریم؛ برای محصولات مبتنی بر فناوری پیشرفته
شهره رحیمی ناغانی
168
تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده بر رفتار شهروندی مشتری با میانجی گری تصویر شرکت و اعتماد مشتری (مورد مطالعه مشتریان شرکت دیجی کالا)
احسان روحانی
169
" بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود عملکرد تجاری شرکت
هانیه لشکری کلات
170
بررسی تاثیر ارزش درک شده مشتری بر قصد پذیرش گیمیفیکیشن و ارزش ویژه برند با نقش میانجی مشارکت مشتری: مطالعه موردی در شرکت اسنپ
رشاد سعیدی
171
ارتباط بین بازارگرایی و عملکرد برند با نقش میانجی فرآیند مدیریت برند و استراتژی های موقعیت یابی در صنایع غذایی
سوده صوفی نالکیاشری
172
پیشایند و پسایندهای تنفر از برند و تاثیر آن بر بخشش برند
محدثه افروشه
173
شناسایی عوامل موثر بر برندسازی دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی
محمدرسول نفرکلکو
174
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش میانجی تعامل مشتری ، تصویر برند و آگاهی از برند
شیوا برزگر
175
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید با نقش میانجی گری ارزش ویژه برند، ترجیح برند و نگرش برند ( مورد مطالعه: برند فیروز)
نگین اریامنش
176
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی رسانه های اجتماعی و تأثیر آن بر پاسخ مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند و هویت یابی اجتماعی در کسب و کارهای کوچک و متوسط
سعیده دلیلی
177
بررسی تاثیر سبز شویی بر قصد خرید سبز با در نظر گرفتن نقش میانجی سردرگمی سبز، تصویر برند سبز، وفاداری و اعتماد سبز در صنعت مواد غذایی
سمیرا گنجی
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
Iranian Journal of Management Studies ( IJMS)
2
مديريت فرهنگ سازماني دانشگاه تهران
3
فصلنامه توسعه كارآفريني دانشگاه تهران
4
فصلنامه مديريت نوآوري
5
پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات
6
بررسي هاي بازرگاني
7
فصلنامه رشد فناوري
8
پژوهشنامه بازرگاني
9
فصلنامه فرهنگ در دانشگاه اسلامي
10
مديريت بهره وري
11
مديريت نوآوري در سازمانهاي دفاعي
12
كاوش هاي مديريت بازرگاني
13
فصلنامه مديريت بازرگاني دانشگاه تهران
14
دو فصلنامه مدیریت منابع انسانی پایدار
15
مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی
16
مدیریت توسعه و تحول
17
فصلنامه مطالعات رسانه های نوین
دروس ترم جاری
022 - فلسفه علم و روش شناسی تحقیق در مدیریت - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
026 - بازاریابی بین المللی پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
504 - مدیریت استراتژیک پیشرفته - روز: چهارشنبه - از ساعت 16:00 تا 18:30
012 - اصول مذاکرات و قراردادهای بازرگانی بین الملل - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
015 - اصول مذاکرات، مکاتبات و قراردادهای تجاری - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 16:00
658 - مباحث منتخب - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
015 - اصول مذاکرات، مکاتبات و قراردادهای تجاری - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
008 - استراتژیهای بازرگانی بین الملل - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
002 - مباحث منتخب - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30